• Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Sitemiz, 256 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılmaktadır. www.ladybirds.com.tr’den alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgilerinin tamamı kesinlikle kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişilerle paylaşılmaz.

  • Nasıl sipariş verebilirim?

Almak istediğiniz ürünleri öncelikle istediğiniz ürün renk seçeneği var ise, önce ürün rengini sonra almak istediğiniz bedeni seçtikten sonra ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin. Sepetinizde ürünleri topladıktan sonra ‘Satın Al ’butonuna tıklayınız.

Üye girişi yapmadıysanız üyelik ekranı açılacaktır. Eğer Facebook hesabınız varsa ‘Facebook ile Giriş Yap’ , ‘Google + İle Bağlan ’ , ‘Üyeliksiz Alışverişe Devam Et’ veya ‘Yeni Üyelik’ seçeneklerinden birini seçerek işlemlerinize devam edebilirsiniz. Daha önce e-posta adresinizle üye olduysanız, e-posta adresinizi ve sitemize üye olurken girdiğiniz şifrenizi girerek ‘Giriş Yap’ butonuna tıklayarak giriş yapınız. Daha önce üye olmadıysanız ve Facebook hesabınız da yok ise ‘Hemen Üye Ol’ butonuna tıklayarak e-posta adresinizle kolayca üye olabilirsiniz.

Üye girişi yaptıktan sonra açılan ekranda adres bilgileriniz girmeniz istenecektir. Adres bilgilerinizi girdikten sonra ise ödeme şekillerinde ‘Kart ile Ödeme’ veya ‘Havale ile Ödeme’ yöntemlerinden biriyle ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

www.ladybirds.com.tr ‘ye olmak istemezseniz eğer ‘Üyeliksiz Alışveriş Seçeneği’ni tıklayarak ödeme işlemlerinize geçerek alışveriş işleminizi tamamlayabilirsiniz.

  • Telefon ile sipariş verebiliyor muyum?

Ladybirds Türkiye, ekibi olarak şuan için telefon ile sipariş almamaktayız. Fakat websitemizde  Whatsapp üzerinden siparişlerinizi verebilirsiniz. Sitemize üye olarak sizin sipariş listenizi oluşturup alışveriş tutarınız ₺200 ve üzeri olduğunda üyelere özel alışverişte sepette %20 indirim hakkı kazanacaksınız.

(Kampanya döneminde oluşabilecek piyasa koşulları ve yasal düzenlemeler doğrultusunda Ladybirds’ün üyelik kampanya koşulları ve mekanizmasında değişiklik yapma hakkı saklıdır.)

  • Cep telefonu veya tabletten sipariş verebilir miyim?

Cep telefonunuzdan ve tabletlerinizden sitemize girerek üye olabilir veya üye olmadan sipariş verebilirsiniz. www.ladybirds.com.tr sitesi tablet, telefon ve masaüstüne uyumlu tasarıma sahiptir. Kolayca sitemize istediğiniz internet kanalından ulaşarak siparişlerinizi hızlıca verebilirsiniz.

  • Adresimi nasıl değiştirebilirim?

Türkiye teslimatlı siparişlerinizde; kayıtlı adreslerde değişiklik işlemi kargonuz çıkmadan müşteri hizmetlerine [email protected]adresine mail atarak çalışanlarımızı bilgilendirdiğinizde istediğiniz adresinize kargonuz gönderilecektir.Sipariş vermediyseniz ödeme sayfasında ‘Teslimat Adresini Değiştir’ butonu ile yeni adres ekleyip, siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra değiştirmek isterseniz, siparişinizi tekrar iptal edip tekrar doğru adres ile sipariş vermeniz gerekir. [email protected]adresinden mail yoluyla destek alabilirsiniz.

  • Sepetimde fazla ürün var ne yapmalıyım?

Sepetim sayfasında iken bir ürünün miktarı istediğiniz sayıdan daha fazla ise, 'Miktar' kısmından istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz. Eğer ürünü sepetinizden tamamen kaldırmak isterseniz, sepetim kısmında silmek istediğiniz ürünün  hemen altında 'Sepetten Sil' seçeneğine tıklayarak sepetten çıkarabilirsiniz.

  • Beğendiğim ürün stoklarda var mı?

Tüm stoklarımız sitemizde mevcuttur. Bunların dışında herhangi bir stoğumuz bulunmamaktadır.

  • İstediğim beden stoklarda yok, gelince nasıl haberim olur?

Ürün devamlılığı ile ilgili söz veremiyoruz, stoklarımız sıklıkla güncellenmekte olup, yeni modeller de sitemize düzenli olarak eklenmektedir. Facebook ve Instagram sayfası üzerinden yeni ürünlerin ve stokları güncellenen ürünleri takip edebilirsiniz. Ayrıca geçerli e-posta adresiniz ile üye olursanız e-posta yoluyla gönderilen bilgilendirmeleri de alabilirsiniz. İstediğiniz ürün sayfasında bulunan ‘Gelince Haber Ver’ butonuna tıklayarak mail yoluyla haberdar olabilirsiniz.

  • Kaç beden almalıyım?

Normalde kaç beden giyiniyorsanız aynı bedeni alabilirsiniz, olmadığı takdirde faturası ile gönderirseniz iade ya da değişim yapılmaktadır.

  • Siparişlerimi birleştirebilir miyim?

Siparişleriniz henüz hazırlanmamış ise, aynı adresi ve aynı ödeme yöntemini seçmeniz durumunda siparişleriniz tek bir pakette birleştirilir ve ek kargo ücreti ödemezsiniz.

  • Nasıl üye olurum?

Siparişinizi tamamlarken üye girişi yapmanız istenecektir. Henüz üye olmadıysanız üye olma işlemine aynı sayfada Facebook hesabınız var ise  ‘Facebook ile Giriş Yap’, ‘Google + İle Bağlan ’ , ‘Üyeliksiz Alışverişe Devam Et’ veya ‘Yeni Üyelik’ seçeneklerinden birini seçerek işlemlerinize devam edebilirsiniz. Daha önce e-posta adresinizle üye olduysanız, e-posta adresinizi ve sitemize üye olurken girdiğiniz şifrenizi girerek ‘Giriş Yap’ butonuna tıklayarak giriş yapınız. Daha önce üye olmadıysanız ve Facebook hesabınız da yok ise ‘Hemen Üye Ol’ butonuna tıklayarak e-posta adresinizle kolayca üye olabilirsiniz.

  • Üyelik ücretli midir?

Üyelik sistemimiz tamamen ücretsiz olmanın yanında, üyelere özel indirimler ve yenilenen stoklar ya da indirimlerle ilgili bilgilendirme için size e-mail yolluyoruz.

  • Üye olmam şart mıdır?

Üye olma şart değildir fakat indirimlerden ve birbirinden farklı kampanya ve modadan haberdar olmak isterseniz üye olmalısınız. Özel indirimlerden yararlanmanız için üye olmanız gerekmektedir.

  • Mail kullanmıyorum, nasıl e-mail hesabı oluşturabilirim?

Yandex, Hotmail veya G-mail uzantılarında hesap oluşturarak mail hesabına sahip olabilirsiniz.

  • Aldığım ürünleri nasıl iade ve değişim yapabilirim?

Aldığınız ürünleri 30 gün içerisinde iade veya değişim yapabilirsiniz. İade ve değişim yapabilmeniz için üyelik girişinizi yaptıktan sonra iade veya değişim talebi oluşturmanız ve gerekçenizi bildirmelisiniz. Ayrıca ürünlerimize aldığınız  günden itibaren 6 ay garanti vermekteyiz. Ürünlerimizde herhangi bir kalite problemi tespit edildiğinde iade tutarınız oranında size indirim kodu yollarak bir sonraki alışverişlerinizde kullanmanızı sağlıyoruz.Tarafımıza göndermiş olduğunuz iade veya değişim ürünlerinden tarafınıza kargo ücreti yansıtılmamaktadır, fakat tarafınıza gönderilen değişim sonrası kargo ücreti müşteriye yansıtılmaktadır.

  • Teslim aldığım ürünler kusurlu, ne yapmam gerekiyor?

Ladybirds Türkiye ekibi olarak kalite kontrol testleri uygulamaktayız. Ancak tespit edemediğimiz ya da atladığımız sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Bu durumda ürünü değişim süresi içerisinde tarafımıza faturasıyla yollamadan önce değişim veya iade talebi oluşturarak çalışanlarımızın sizinle irtibata geçmesini ve talebinizi onaylamasını beklemelisiniz. Talebiniz onaylandıktan sonra yapmanız gereken işlemler çalışanlarımız tarafından size aktarılacaktır.

  • Kargo ücreti ne kadar?

Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız. Ladybirds müşterilerine özel ₺10 ‘lik bir kargo ücreti talep etmektedir. Kargo ücreti, ₺150 ve üzeri alışverişlerde ücretsizdir.

  • Siparişim ne zaman ulaşır?

Siparişiniz onaylandıktan sonra, 3 iş günü içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Fakat Ladybirds ‘ten kaynaklı olmayan nedenlerden dolayı bu süre değişebilmektedir. Tarafınıza 30 gün içerisinde ulaşmayan siparişinizi hiçbir gerekçe göstermeksizin tarafımıza iade talebinde bulunabilirsiniz.

  • Sipariş takibini nasıl yapabilirim?

Sipariş onayınız geldikten sonra, ekip arkadaşlarımız  siparişlerinizi kargoya  teslim ettiğinde  tarafınıza e- mail yolluyla kargo takibi yapmanız için takip numarası yollanacaktır. www.ladybirds.com.tr üzerinden ‘Kargo Takip’ modülünü kullanarak siparişlerinizin durumunu izleyebilirsiniz.

  • Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Şirketimiz tatil ve özel günlerde çalışmakta olsa da, teslimat sürecinde Ladybirds'ten kaynaklanmayan sebeplerden dolayı özel günlerde kargolama süreçlerini yapsa da kargo firmalarının çalışmamasından dolayı özel günlerde teslim  hizmeti bulunamamaktadır. Kargo firması, teslimat adresi Türkiye’de yaşayanlar için, cumartesi günleri kısıtlı olmak üzere dağıtım yapılmaktadır. Pazar ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.

  • Siparişim ben yokken adresime gelmiş, ne yapmalıyım?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır veya tarafınıza mesaj yoluyla bilgilendirme yapılabilir. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz geri döner. Kargonuzu ‘Kargo Takip’ bölümünden takip edebilirsiniz.

  • Taksit seçenekleri nelerdir?

Peşin fiyatına 2 veya 3 taksit imkânını sunmaktayız. Daha fazla taksit isterseniz 9 taksite kadar seçeneklerimiz vardır. Fakat  2 veya 3 taksit seçeneklerinden daha fazlasını kullanmak isterseniz, ödeyeceğiniz ücretlere vade farklı gelmektedir.

Çerez Kullanımı

Ladybirds, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek için çerez kullanmaktadır. Hizmetlerimizi kullanmaya devam etmeniz, çerez kullanımımızı kabul ettiğiniz anlamına gelecektir. Çerezler hakkında daha fazla bilgi için: Gizlilik ve Çerez Politikası